Демидівський центр розвитку дитини "Орлятко"
Авторизація на сайті orlyatko.ucoz.ua можлива лише через обліковий запис uID
Головна » Новини » БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНЯТ
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНЯТ

Орієнтуючись на вимоги  Базового компонента дошкільної освіти та взявши до уваги напрацьований досвід, педагоги  спільно з творчою групою розробили план заходів підготовки і проведення «Тижня знань безпеки  життєдіяльності дитини» в дошкільному закладі з 10.04.2017 р. по 14.04.2017 р.

    Головна мета: формувати у свідомості дітей відчуття особистої та колективної безпеки, навичок розуміння та оцінки небезпеки; безпечної поведінки вдома, на вулиці, у повсякденному житті, закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій;  поліпшити якість освітньої роботи з питань безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля, вдосконалити теоретичні знання і практичні навички педагогів, пропагувати здоровий спосіб життя серед педагогів, дітей та їх батьків.

Для здійснення мети були використані такі форми роботи з дітьми:

1.     Тематичні заняття з основ здоров'я, інтегровані заняття (різні розділи програми + ОБЖД):   музкерівник, інструктор з фізкультури «Дощик і сонечко» 4,5а, «На весняній вулиці» 6,6а, «Веселі автомобільчики» 4а,4, «Маленькі пішоходи» 5а,5, «Пожежники на навчанні» 6,6а;   

4, 4а «Якщо ти здоровий», «Особиста безпека», 5а, 5  «Ліки і хімічні речовини – не для гри дитини», «Допоможемо  Зайчисі знайти зайченят», 6,6а «Світлофор та зебра – наші помічники», «Наш друг – світлофор», «Ознайомлення з лікувальними властивостями рослин».

2.     Ігрова діяльність;

- Дидактичні ігри: 4а, 4 «Світлофор», «Електричні прилади», «Добре чи погано», 5а, 5 «Небезпечні  предмети», «Вилікуємо ляльку», «Шкідливі поради»,  «Будь ввічливим», «Що корисно для здоров’я?»,  6а,6  «Свої – чужі», «Який, яка, які?», «Кому що потрібно?», «Що можна, а що ні».

- Рухливі ігри: 4а, 4 «Сонечко і дощик», «На прогулянку», «Горобчики і автомобіль», «Водій швидкої допомоги», 5а,5 «Сірий кіт», 6а,6 «Вовк і козенята», «Кольорові автомобілі», «Шпаки прилетіли».

- Сюжетно- рольові ігри: 5а, 5  «Водії», 6а,6 «Мандрівка до лісу», «Діти захворіли», «Магазин електропобутових товарів», «Пішоходи та водії», «Магазин електро-побутових товарів».

3.     Театралізована діяльність; 5а,5 гра-драматизація «Лікар Айболить», 6а,6 гра-драматизація «Вовк і козенята».

4.     Свята, розваги, дозвілля, конкурси тощо; спортивні свята: «Про безпеку знаємо, про здоров’я дбаємо» 5,5а,  «Уроки пожежної безпеки Тітоньки Сови» 6,6а, розваги: розвага з елементами ляльководіння «Їжачок і сірничок» 5,5 а, лялькова вистава «Неслухняне кошеня» 5- 4, тематична розвага «Світлофор – наш друг» 6,6а.

5.     Бесіди (індивідуальні, колективні); 4а, 4 «Правила поведінки в транспорті», 5а, 5  «Сірники – це небезпека», «Зустріч з незнайомцем», 6а,6 «Що можна, а що ні», «Вогонь друг чи ворог?», «Праця пожежників», «Як ми їхали з батьками».

6.     Екскурсії, цільові прогулянки; 4а,4 цільова прогулянка до куточку лісу, 5а,5 до кабінету медсестри «Увага-ліки!», 6а,6 екскурсія-огляд стенда первинних засобів пожежогасіння, дитячий туризм «Мандрівка до лісу».

7.     Читання художньої літератури з використанням українського фольклору; 4а, 4 казка «Колобок», 5а,5 загадки, прислів’я про вогонь, вірш І.Січовика «Сірники», вірш Г.Бойка «Здоровим будь», 6а,6 переказ казки «Котик і Півник», читання уривків із творів С.Маршака «Оповідання про невідомого героя», «Дядя Стьопа», розповідь казки «Котик і Півник».

8.   Психологічні тренінги,  психогімнастика.

9.  Пошуково-дослідницька діяльність: «Природні стихії», «Якою буває вода?» 6, 6а.

10.   Моделювання ситуацій правильної поведінки в надзвичайних ситуаціях; «Сам удома», «Пожежа в сусідній квартирі», «Телефонний дзвінок незнайомця», «Зустріч із незнайомцем» , «Пішохідний перехід».

11.   Бесіди, консультації, виставка наочних посібників, наочної агітації для батьків; 4а, 4  «Небезпечні предмети для дитини», памятка «Пожежна безпека», 5а,5 «Як уникнути стресів, травм та неадекватної поведінки дитини», 6а,6 «Обережно! Отруйні гриби і рослини!», «Правила спілкування з незнайомцями», «Запобігання дорожньо-транспортному травматизму дітей дошкільного віку».

Проведена робота підвищила обізнаність дошкільників та їх батьків про небезпечні ситуації та причини їх запобігання.

 

-   Підвищила  ефективність навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя.

-   Поглибила теоретичні знання та практичні навички вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров'я і життя.

-   Сформувала у дітей безпечний стиль поведінки в екстремальних ситуаціях. Навчила  їх користуватися телефонами служб безпеки (101, 102, 103, 104), діти знають свою домашню адресу,  володіють навички елементарної першої медичної допомоги, вміннями надавати собі та ближньому першу допомогу.

-   Ознайомила дітей з правилами дорожнього руху, поведінки на вулиці, в транспорті, вдома, з правилами протипожежної безпеки та поведінкою під час пожеж.

-   Сформувала у дошкільників основи здорового способу життя,  здоровий спосіб життя серед батьків.

-   Інтегрувала  родинне і суспільне виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини.




Теги
Оцінініть дану новину:
Додано: 22.04.2018Коментарів: 0 Рейтинг: 0.0Переглядів: 247
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]